Hastanemize başvuranların memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için, kalite standartlarına uygun, zamanında, güvenilir ve güler yüzlü sağlık hizmeti vermek, uygulanan kalite yönetim sisteminin şartlarına uymak, sürekli iyileştirmek, çalışanların memnuniyetini esas alan ekip çalışması anlayışıyla hizmet vermek, mevcut kaynaklarımızı yerinde ve etkin kullanmak, fiziki ve sosyal çevremize yönelik sorumluluklarımızı yerine getirmek.
Misyon: İçinde bulunduğumuz zaman diliminde en önemli ihtiyaç, ruhen ve bedenen sağlıklı olmak ve sağlığı korumaktır.
Bakanlığımızın verdiği görevleri başarılı bir şekilde yerine getirmek, verilen hizmetin kesintisiz bir şekilde devamlılığını sağlamak ve bunu gerçekleştirirken tüm çalışanlarımızın ruhen ve bedenen sağlıklı kalmalarını temin etmektir.
Vizyon: Sağlık bakanlığının verdiği hedefler doğrultusunda, toplumunun her kesiminin temel ağız ve diş sağlığı hizmetlerine kolayca ulaştığı, hijyenik ve konforlu bir ortamda hizmet aldığı ve değişen sağlık gereksinimlerine göre kendini güncelleyen bir merkez olmaktır.
Çalışanlarının fikirlerine değer veren, katılımcı ve diğer kamu kuruluşları ile müşterek çalışarak, özel ilgiye gereksinim duyan kişilerin ihtiyaçlarını karşılayabilen bir kurum olmak ve bunu gelecek nesillere aktarmak öncelikli hedefimizdir.
Değerler:
· Mesleki ahlaktan ödün vermeden hizmet vermek,
· Hasta haklarını gözetmek,
· İhtiyaç istek ve beklentilerini karşılamak,
· Ulaşılabilir, kesintisiz ve güvenilir sağlık hizmeti çağdaş standartlarda sunmaktır.
02 Ekim 2024