. Gider tahakkuk birimi sağlık tesisimizde sunulan hizmet bedellerinin zamanında fatura edilmesini sağlayarak, hizmet karşılığının alınması ile sunulan hizmet kalitesinin artırılarak sürekliliğini sağlamaktadır.
. İhale mevzuatı çercevesinde satın almaları yaparak satın alma biriminden, yemek, özel güvenlik, temizlik, bilgi işlem personeli kullanımı, otomasyon, labaratuvar ve makine ve cihaz bakım onarım hizmet alımları; tadilat ve yapım işleri, tıbbi cihaz, tıbbi sarf, ilaç, demirbaş, kırtasiye ve diğer mal ve hizmet alımlarına ilişkin harcamalar ile tıbbi ve tehlikeli atık taşıma ve imha giderleri , elektrik, su, telefon, internet, posta vs. giderlerine ait tahakkuk dosyalarının hazırlanarak ödemelerinin gerçekleştirilmesi
. Kurumlar arası protokol kapsamında satın alınan hizmetlere ait faturaların ödenmesi
. Muhasebe işlemlerimizin yürütüldüğü Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü ile sürekli iletişim kurularak ödemelerin zamanında ve düzenli olarak yapılmasının sağlanması,